Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Σαπφώ




Εναλλακτικός τίτλος: καλώς τα τα κορίτσια μας

Χωρα: Ουκρανία ( νάτα τα ωραία)

Τόπος: Ουκρανία

Έτος: 2008

Είδος: ότι πρέπει

Μάστορας : Μερακλής Ντιβιντιαδης

Παίχτες : Εγώ , 2 Ουκρανές σε δράση κι ένα μπαγλαμάς

Κρατάει: δυστυχώς μόνο 90’


Η όμορη βαθύπλουτη Σαπφω παντρεύεται και περνά το μήνα του μέλιτος αραχτή σε μια παραλία της Μυτιλήνης. Κι εκεί που απλώνει την δυο μέτρα κορμάρα της ανακαλύπτει εντελώς τυχαία τον ομοφυλοφιλικό ερώτα χάρη σε μια Ρωσίδα καλλονή ( από την Καλλονή) την Ελεν . Μην ξεχνάμε όμως ότι η κοπέλα μας είναι παντρεμένη. Λεπτομερές φίλοι μου αφού πολύ σύντομα μπαίνει στο καρέ και ο άντρας της . Όλα καλά κι ωραία και χάρμα οφθαλμών για τον υποψιασμένο και απαιτητικό θεατή .

Δυο γυναίκες κι ένας άντρας , η μήπως 3 γυναίκες και κανένας άντρας?

Να την χαρακτηρίσω τώρα αριστούργημα? Την ταινία της δεκαετίας και βάλε? Όχι δεν θα το κάνω . Μην επιμένετε καλέ . Όχι όχι όχι , Και δεν το κάνω γιατί μετά θα με λέτε λιγούρη και ακουλτουρο που μόλις είδα λίγο βυζάκι , ποπουδακι και κάνα δυο γκομενάκια να παράγουν θερμότητα δια τις τριβής του δέρματος βάζω στην άκρη την κινηματογραφική μου παιδεία και αφήνω να ξεπηδήσει από μέσα μου το βρομερό αρσενικό που κρύβεται πίσω απ το αγγελικά πλασμένο μου αυτό πρόσωπο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: