Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Sucker Punch



Sucker Punch
Εναλλακτικός τίτλος : Κουλουβάχατα
Χώρα: ΗΠΑ
Χρόνος : 2011
Είδος: οξυμένης φαντασίας 
Μάστορας :  Ζακ Σνάιντερ
Παίχτες : ένα μάτσο κοριτσαρες έτοιμες για όλα
Κρατάει: 105’


Παρακολουθώντας την ταινία αυτή σου δημιουργείται ένα τεράστιο ερώτημα  . Τι σκατά πίνει ο τύπος και κάνει τέτοιες ταινίες?  Εγώ έχασα τη μπάλα ΣΕ λέω . Πάνω που  νομίζω πώς το έχω  , το χάνω και ξανά μανά απ την αρχή . Τελικά η εγώ δεν ξέρω από ταινίες η ο Ζακ  μας κοροϊδεύει κανονικά  .  Στο μόνο που του βγάζω το καπέλο είναι η αισθητική του. Μπορεί να μην κατάλαβα γρι  αλλά τουλάχιστον  το μάτι μου χόρτασε από γκομενακια .και χορευτικές φιγούρες . 

Νεαρή κορασίδα με  ζοφερή φαντασία έγκλειστη σε αναμορφωτήριο  προσπαθεί να επιβιώσει  πλάθοντας ένα φανταστικό κόσμο όπου αυτή και άλλες 4 ομοειδείς της  αποκτούν υπερφυσικές δυνάμεις και μάχονται για την απελευθέρωση τους απ τα δεσμά των δυναστών τους , ενώ παράλληλα προσπαθεί να ρήξη φως στο θάνατο της αδερφής της , ο λόγος που την οδήγησε  στην κατάσταση αυτή .   Αυτό κατάλαβα εγώ . Αν τώρα εσείς καταλάβετε κάτι άλλο πείτε μου κι εμένα 


Δεν υπάρχουν σχόλια: