Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

the smurfs movie




Στρουμφοκατασταση

Μισό και πλέον αιώνα μετά την παρθενική τους εμφάνιση στη μικρή οθόνη χάρη στον ευφυέστατο  Peyo,  ο  Μπάρμπαστρουμφ και η παρέα του επιστρέφουν και μάλιστα πιο ζωντανοί από πότε .  Η Sony pictures αποφάσισε   να  δώσει σάρκα και οστά στους λιλιπούτειους φίλους μας μεταφέροντας τους στη μεγάλη πλέον οθόνη ευελπιστώντας πως  έτσι θα γεμίσει το ταμείο της που τελευταία σπανίως γεμίζει . Πρόκειται για μια ταινία  που συνδυάζει ρεαλιστικούς ήρωες με computer animation και οπτικά τουλάχιστον αυτό δε μας χάλασε καθόλου .  Τα  δημοφιλέστερα λοιπόν απ τα γαλάζια πλασματάκια   θα βρεθούν κατά λάθος μακριά απ το σπίτι, κυνηγημένα  απ τον αιώνιο διώκτη τους το Δρακουμελ .  Αυτό που μου έκανε  εντύπωση κι ακόμα και τώρα που γράφω με προβληματίζει  είναι πως δεν γνώριζα ότι το στρουμφοχωριό βρίσκονταν  κάπου κοντά στη Ν. Υορκη . Στο μυαλό μου ήταν τοποθετημένο κάπου στη μεσαιωνική Ευρώπη . Αυτή ήταν και η πρώτη μου απογοήτευση . Η δεύτερη ήρθε όταν κατάλαβα πως έχω μεγαλώσει αρκετά για να βλέπω  μπλε μπαρμπαδέλια . Θα μου πεις τώρα τι περίμενες ρε φίλε να δεις από  μια ταινία με τίτλο Smurf?  Σωστά΄ αλλά ίσως την περίμενα λίγο πιο ενήλικη  καθώς το κοινό που θα προσελκύσει δεν  είναι μόνο πιτσιρικάδες άλλα και πρώην  απ αυτούς που τώρα θα συνοδεύουν  τους μπόμπιρες τους στην αίθουσα.   Δυστυχώς η ταινία απευθύνετε αποκλειστικά και μόνο  σε 5χρονα , άντε να κάνω λίγο σκόντο μέχρι τα  10χρονα .




Δεν υπάρχουν σχόλια: