Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Πάμε Χαβάη?

Άλλος  μαμάει , άλλος πληρώνει

Βρε εδώ μου είσαι ακόμα? Δε έφυγες μετανάστες στη Τζαμάικα η στο Κουάλαλαμπούρ?  Εγώ πάντως έχω έτυμες τις βαλίτσες μου  κάτω απ το κρεβάτι καλού κακού μόλις φτάσουν τα πράγματα στο απροχώρητο . Θα μου πεις αν φύγεις εσύ , φύγει ο άλλος ο παρ' άλλος ποιος θα μείνει να βγάλει την πατρίδα απ τη δύσκολη θέση?  Χαχαχαχα καλό . Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι  θα ορθοποδήσουμε ως λαός και ότι όλα θα γίνουν όπως πριν?  Μα πώς θα γίνει ρε συ κάτι τέτοιο τη στιγμή που ολάκερος ο λαός αγκομαχά να αντεπεξέλθει στις βασικές του ανάγκες και η διαφθορά και η σπατάλη συνεχίζονται  στα επάνω κλιμάκια ? Πάμε καλά ρε χοντρέ που θα μου πεις έμενα μαζί τα φάγαμε ... Όχι ρε συ , αν τα φάγαμε μαζί γιατί εγώ ζυγίζω 80 κιλά κι εσύ 180?  Κι  εν τάυτη   περιπτώσει  ας δεχθώ πως τα φάγαμε  μαζί , γιατί να πληρώνω μόνο εγώ και όχι κι εσύ?  Μάγκας είσαι?  Γι αυτό σου λέω αγαπημένε μου αναγνώστη , μετανάστης και πάλι μετανάστης .  Εκεί στη Τζαμάικα που επιτρέπεται και το κάπνισμα  παντός τύπου .Δεν έχει φραπέ εκεί αλλά κάπως θα την παλέψουμε. Τι σκατά Έλληνες είμαστε .....

Καλά Χριστούγεννα αδερφέ κι ας ελπίσουμε πως δεν θα είναι τα τελευταία .  Και γράψε και κάνα γραμμα στον Αι Βασίλη μπας και μας λυπηθεί και μας φέρει κάνα δώρο γιατί ουσιαστικά είναι και η μας ελπίδα  πλέον .   Όσο για το νέο χρόνο νομίζω πως είναι πολύ ειρωνικό να σου ευχηθώ να είναι ευτυχισμένος και χαρούμενος . ....




Δεν υπάρχουν σχόλια: