Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

I LOVE KARDITSA

 Έτος : 2010
Σκηνοθεσία: Στράτος Μαρκίδης
Πρωταγωνιστούν: Κώστας Αποστολάκης, Κατερίνα Παπουτσάκη, Ελένη Γερασιμίδου
Διάρκεια : 92’
Άκουγα φίλους πριν λίγο καιρό να μου λένε τα καλύτερα για μια ελληνική κωμωδία που τους έκανε να κλαίνε απ τα γέλια. Ο τίτλος αυτής I LOVE Καρδίτσα . Επειδή όμως εγώ όταν ακούω ελληνική κωμωδία κρατάω πάντα τις επιφυλάξεις μου απέφυγα να τη δω στη μεγάλη οθόνη . Αυτές τις μέρες έσκασε επιτέλους και σε DVD.. Ήταν κάπου 1 με 1,30 μετά τα μεσάνυχτα και αν και νύσταζα είπα να την βάλω στο dvd player να τη δω μιας και όλοι έχουν πάθει πλάκα . Ε ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ . Μα καλά για τόσο μα…ες μας περνάνε? Είναι δυνατών το 2010 να γελάσω με το Θυμιος ο απ το χωριό και την κακόγουστη δήθεν προφορά του? Με ατάκες και χιούμορ περασμένων δεκαετιών ? Με ένα στόρι που θα έβρισκε αδιάφορο ακόμα κι ένα 1χρονο? Αν είναι δυνατόν . Και μετά θέλουν και επιχορηγήσεις απ το κράτος και απαλλαγή απ το ΦΠΑ για να μας γυρνάνε τέτοιες ταινίες . Σορυ αν είμαι λίγο απότομός αλλά ειλικρινά συγχύζομαι όταν τέτοιες δημιουργίες σπάνε ταμεία .

υπόθεση ...

Χρωστώντας 30 εκατομμύρια δολάρια στη μαφία, ο Μάικ Κανιάς αποφασίζει να το σκάσει από τη Νέα Υόρκη και να καταφύγει στην Καρδίτσα. Εκεί σχεδιάζει να μπερδέψει τους διώκτες του, αλλάζοντας θέση με τον... κλώνο του Γρηγόρη Κανιά.

Συμπέρασμα : Η Παπουτσάκη είναι τελικά μεγάλη ¨φωναρα¨


Δεν υπάρχουν σχόλια: