Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Όταν η γη σταματήσει



THE DAY THE EARTH STOOD STILL

Εναλλακτικός τίτλος: Όταν το Hollywood φαλιρίσει

Χώρα: Αμερικανια

Χρόνος: 2008

Είδος: επιστημονική έλλειψη φαντασίας

Μάστορας : Σκοτ Ντερισον

Παίχτες: Ο Κιανου Ρηβς , Τζενιφερ Κονελι

Κραταει : δυστυχώς μέχρι να τελειώσει


Δεν έχω λόγια φίλοι μου για να περιγράψω το μεγαλείο που νοιώθει ο θεατής αντικρίζοντας με δέος τον μεγάλο αυτό πρωταγωνιστή . Τον ανυπέρβλητο , τον ένα και μοναδικό , τον ανεπανάληπτο αυτό γόη του παγκόσμιου σινεμά. Κυρίες και κύριοι ( ιδικά εσείς) έχω την μεγάλη τιμή να σας παρουσιάσω τον Κιανου Ρηβς στη νέα του μεγάλη επιτυχία Όταν η γη σταματήσει (τότε θα ησυχάσουμε κι εμείς από δαυτον και το αστείρευτο ταλέντο του). Και δεν υπονοώ τίποτε φίλοι μου , Τα λέω στα ίσια . Βρε αε στο διάολο με τις μπούρδες σας να μην πω τίποτα πιο πικάντικο κι έχουμε άλλα.


Άμα φτάσει το τέλος του κόσμου ξυπνάμε να το δω


Αφού δεν μπορούμε από μόνοι μας να ζούμε ειρηνικά και να προστατεύουμε τον πλανήτη , αποφάσισαν οι εξωγήινοι να μας το επιβάλλουν και αν δεν τα καταφέρουμε να μας αφανίσουν . Στέλνουν λοιπόν ένα ομορφόπαιδο τον Κλαάτου να μας επιτηρήσει. Αυτό λοιπόν το παλιόπαιδο αποφάσισε πως δεν υπάρχει χαΐρι με μας και έδωκε την εντολή στους από πάνω να μας ισοπεδώσουν . Έλα μου όμως που λίγο πριν την καταστροφή θα μπλεχτεί στα πόδια του το γκομενάκι η Έλεν επιστήμονας και καλά και θα τον πείσει να μας δώσει μια δεύτερη ευκαιρία . Και τώρα εμείς πρέπει να χαιρόμαστε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: